tiistai 25. elokuuta 2009

Lepotauko

Tänään oli pakko jarruttaa hieman. Olen käynyt sen verran ylikierroksilla että en ole parina yönä nukkunut kun muutaman hassun tunnin. Myös J on osoittanut vakavia uupumisen merkkejä, joten päätimme pitää vapaa-illan. Toiveena onkin että nukkuisin hyvät ja pitkät yöunet, jotta jaksan huomenna taas puurtaa.

Muu elämä on jäänyt vähän paitsioon remontin ja muuton takia, mutta olen kuitenkin jotain muutakin ehtinyt. Lauantaina olin raakkaan ystävän läksiäisissä. Tämä ihana brassi muuttaa pois Suomesta, toivottavasti ei kuitenkaan lopullisesti. Ilmassa oli haikeutta, mutta muuten juhlat oli erittäin onnistuneet ja nauroimme paljon.

Olen myös tiiviisti pitänyt mielessä tulevan perheenjäsenemme, siis nöffi-pennun. Mitään varsinaista edistystä ei ole vielä tapahtunut, mutta toiveita on että meillekin löytyisi oma koira.

Uusista perheenjäsenistä puheen ollen, jännitän myös hyvän ystävän puolesta, jonka laskettu aika on muistaakseni tänään. Sitä vauvaa on odotettu kauan ja hartaasti. Toinenkin hyvä ystävä synnyttää myös hetkenä minä hyvänsä, joten pieniä vauveleita tulossa ystäväpiiriin. Jännityksellä odotan!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mä odotan jo intopiukeena koirapostauksia ;O) Remonttiin voi hukuttaa itsensä täysin, siksi tuo oman vapaa-ajan ottaminen olisi tosi tärkeää vaikka itse olen sellainen ihminen että kaikki heti valmiiksi nyt!!!