keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Oppimisen tuska

Suunnittelen ensi viikon töitä. Olen kouluttamassa koko viikon vieraalla paikkakunnalla. Koulutan mm. stressinhallintaa, ajankäyttöä, elämänhallintaa jne. Aiheita jotka ovat sydäntäni lähellä. Olen myös lukenut paljon näistä aiheista. Tiedän niistä paljon. Silti tuntuu vaikealta suunnitella ohjelmaa koko viikoksi.

Huomaan että minun on paljon vaikeampi oppia uusia asioita nykyään. Olen oppinut että tämä johtuu loppuunpalamisestani. Eipä silti tunnu mukavalta kun tuntuu että mikään ei jää muistiin. Jatkan silti yrittämistä.

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

oohh.. Tsemppiä! Tärkeää asiaa opetat! Mullakaan ei ole helppoa oppia. En ole oppinut oppimaan oikealla tavalla. Ja edelleenkin aikuisopiskelijana oon.. Pakko saada opinnot tehtyä ensi vuonna. Tämä vuosi taukoa kokonaan.

Pia kirjoitti...

Anni, tsempataan toisiamme! :)