tiistai 12. heinäkuuta 2011

Pienin askelin uuteen elämään

Kun muu elämä vaatii paljon huomioita ei blogissa tapahtu mitään. Olen lomaillut jo 2.5 viikkoa, suurin osa siitä on kulunut nukkuessa ja koiratapahtumissa. Hieman liikaa on ollut menoja jo pitkään ja valitettavasti sama meno näyttää jatkuvan ainakin vähän aikaa. Yritän kuitenkin löytää aikaa myös löhöilyyn. Vaikka olen kiireinen lähinnä kivojen asioiden parissa, yritän kuitenkin muistuttaa itseäni siitä että paloin pahasti loppuun ja olen edelleen toipilas. Kivatkin asiat valitettavasti väsyttävät jos niitä on liikaa.

Babysteps = pienet askeleet ovat monin tavoin ajankohtaisia elämässäni. Loppuunpalaminen on tuonut mukanaan todella paljon muutoksia minun elämääni. Tämän vuoden alusta olen ottanut ensimmäisiä askeleita uudella alalla, siis työelämässä. Haaveeni ja toiveeni on ollut että pääsisin auttamaan ihmisiä jotka taistelevat samankaltaisten ongelmien kanssa joiden parissa minä olen viettänyt viimeiset neljä vuotta. Nyt olen jo hyvän matkaa tarponut siihen suuntaan. Aika näyttää mitä tästä tulee. Tarkoitus olisi kuitenkin että jatkossa valotan blogissani entistä enemmän tätä puolta elämästäni.

Tällä kertaa tämä kuitenkin oli tässä. Alla kesäisiä kuvia.












Ei kommentteja: